Saturday, August 6, 2011

Salam Ramadhan

assalamualaikum..
Salam Ramadhan to all muslim..
akhirnya ramdhan yang di tunggu2 telah tiba..
gembira rasa hati.. :)

aku tahun ni mcm biasa la,
menyambut ramadhan di perantauan..
sedih tu agak sedih la..
sbb blom dpat berpuasa bersama keluarga tercinta,

tapi aku da biasa,
da 3 tahun aku berpuasa di terengganu..
hehhe..
aku harap ramdhan kali ini dpt membuat perubahan kepada diriku,
kamu semua sambutlah ramadhan dengan baik ye,
jgn igt nk raya je..hehhe

berckap pasal raya,
tahun ni dpt beraya selama 3 hari je..
sedih..
apa pun,itu semua dugaan untuk menjadi org yang tabah.. :)
aku redha..

k la,
da lewat,nk tido,
takot x bagun sahur..
da pkol 1 pg ni..hehhe
selamat menyambut ramadhan..
salam dari perantauan..
assalamalaikum..

bekalan semasa puasa

No comments:

Post a Comment